noiembrie 07, 2009

Ştiu!


„Dar ştiu că Răscumpărătorul meu

este viu...” Iov 19:25


Pe calea vieţii nu sunt presărate flori,

Curg lacrimi pe obraz până în zori,

Dar nu mă frâng, nu cad şi ştiu

Că Răscumpărătorul meu e-n cer, e viu.


Potop de morţi îneacă arca vieţii mele,

Sunt un ocnaş, ascuns de faţa Lui după zăbrele...

Dar gândul nu mi-e în butuci şi ştiu

Că va veni-ntr-o zi Mântuitorul meu cel viu.


E lumea un spital şi boala-i nepăsarea,

Căci toţi privesc spre ei, nu mai scrutează zarea,

Dar ochii mei doar către nori privesc şi ştiu

Răscumpărarea e acolo, în Isus cel viu.


Da, lampa sufletelor nu mai are untdelemn,

Cei şapte miliarde vieţuiesc în chip nedemn.

O sabie înfiptă-n Stâncă sunt, şi ştiu

Că Răscumpărătorul vine să mă ia la cer,

Eu înviat, El viu...


Cernica, 30 noiembrie 2007

Niciun comentariu: